Як дізнатися оригінальне взуття чи ні?
Підробок на ринку величезна кількість. І найчастіше їх виробляють на спортивне взуття, оскільки моделі користуються попитом. Поширеність підробок не завжди зумовлена бажанням інших людей носити пари з відомим логотипом, але не платити великих грошей. Завжди є шахраї, які готові за ціною оригіналу продавати підробки.
Щоб купити в інтернеті оригінальне взуття та не стати жертвою зловмисників, варто скористатися простими порадами щодо визначення підробок.
Види підробок
Підробки можна класифікувати на такі види:
- заводський брак;
- репліка;
- дешева підробка.
До заводського браку відносять взуття, яке виготовили на виробництві офіційного бренду. Це може бути лише незначний дефект, який згодом продають зі значною знижкою. Звісно, таких моделей не знайдете у важкому люксі, але серед демократичних брендів можна купити гарну пару за вигідною ціною з незначним нюансом.
Репліка – копія оригінальних моделей. Визначити її без особливих знань практично неможливо. Але людина, яка розуміється на цій темі, зможе легко відрізнити оригінал від аналога.
Деякі люди вважають, що немає сенсу переплачувати за оригінал, оскільки репліка виглядає так само. Але необхідно розуміти, що якість матеріалів, термін носіння моделей, вплив на навколишнє середовище при їх виробництві залежить від конкретного виробника. Отже, це лише успіх.
Варто зважати на те, що виробництво аналогів — незаконна діяльність.
Недорогу підробку визначити просто, навіть за першого погляду. І тут використовуються дешеві матеріали. Іноді економія з виробництва проявляється штучними матеріалами. Але деякі виробники пропонують моделі, на яких видно сліди клею, нерівні шви та інші показники низької якості.
Основні критерії підробок
Щоб визначити підробку, необхідно звернути увагу на особливості:
- зовнішній вигляд коробки та взуття в цілому;
- штрих код;
- логотип;
- ціна;
- ярлик.
Вибираючи оригінальну модель взуття, зверніть увагу на вигляд коробки. Оригінальна річ в жодному разі не може бути представлена в коробці, зовнішній вигляд якої залишає бажати кращого. Адже бренд стежить за іміджем, та враховує всі деталі вигідного його складу.
Оригінальна пара на коробці має унікальний штрих-код та артикул. Якщо його запровадити на офіційному сайті бренду-виробника, то легко можна знайти придбану модель. Просто введіть його у спеціальне поле та чекайте на результати пошуку. За умови, що перевірка не дає належного результату (відображається зовсім не той товар) або не зчитується системою, це точно підробка.
Код – не єдиний спосіб перевірки справжності взуття. На парі є ще штрих-код, якщо це оригінал. Для перевірки взуття за цим критерієм, необхідно завантажити спеціальний додаток. Після цього з його допомогою відсканувати штрих-код і перевірити взуття на оригінальність. Код повинен збігатися з надрукованим на коробці. Якщо це не лімітована модель.
Якщо подивитися на пару взуття, то неможливо помітити жодної вади. Всі шви рівні, рядки симетричні, жодних слідів клею та інше. За наявності хоча б одного ефекту немає сумнівів у тому, що це підробка.
Оскільки виробництво аналогів протизаконне, деякі виробники вносять зміни у логотипі, щоб уникнути відповідальності. Але якщо прибрати букву або замінити шрифт, це ще більше видасть підробку. Тому важливо звернути увагу на логотип, який в оригінальній продукції максимально відповідає тому, що зображено на офіційному сайті.
Ціна - ефективна характеристика визначення підробки. Вартість не може відрізнятись від тієї, що вказується на офіційному сайті. Якщо якийсь постачальник пропонує купити оригінальне взуття за неймовірно низькою ціною, то це, напевно, підробка.
Будь-який бренд має власну розмірну сітку. Якщо офіційна сітка відрізняється від тієї, що пропонує інший постачальник, це теж говорить на користь того, що перед Вами підробка. Продавці фейків не готові ризикувати грошима, тому активно купують ходові розміри.
Ярлик обов'язково є на оригіналі. Тоді як виробники копій або його взагалі не пришивають, або це роблять недбало, як необов'язкову деталь.
Кожен критерій дозволить зробити вигідну покупку. Але чим більше моментів врахуєте, тим менша ймовірність заплатити великі гроші за товар, що не вартий того.