При оплаті online знижка 5%. Доставка безкоштовно на відділення НП. Накопичуй кешбек за кожну покупку
Способи оплати "HADI"
Оплата частинами від "Приват Банку" від двох до чотирьох платежів без комісій
Оплата на розрахунковий рахунок "Приват Банку" через термінали "Приват Банку" або "Приват24".
Online на сайті hadi.ua, карткою Visa або Master Card.
Посилка в кредит від НП https://novapay.ua/credit/
Післяплата у відділенні «Нова Пошта»
Оплата онлайн.
Після оформлення замовлення, чекайте на дзвінок менеджера протягом години (в робочий час). Як тільки менеджер підтвердить замовлення та погодить всю інформацію, на електронну адресу та мобільну буде надіслана накладна замовлення та розрахунковий рахунок. Його можна поповнити в терміналах Приват Банку, через систему Приват24 або касу. Після поповнення розрахункового рахунку повідомте менеджеру про дату та точну суму оплати та обов'язково збережіть квитанцію. Зазвичай платіж приходить протягом години, але буває, що кошти зараховуються протягом доби. Після підтвердження оплати товар буде передано на відправлення. Адреси терміналів «Приват Банку» можна переглянути на офіційному сайті privatbank.ua
Післяплата у відділенні «Нова Пошта»
Доставка на відділення нової пошти безкоштовно, ви сплачуйте тільки комісію за накладений платіж та гроші за товар.
Чек за покупку.
Після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок, клієнт отримує фіскальний чек за покупку у вигляді СМС (з посиланням на чек) та на електронну пошту, вказані в замовленні.
Безкоштовна доставка по Україні
• працюємо з «Новою Поштою»
• надсилаємо замовлення за 100% передоплатою або за післяплатою
• доставка безкоштовно на відділення "Нова Пошта"
• доставка більше двох пар взуття здійснюється при повній оплаті On-line, знижка при оплаті товару On-line 5%
• адресна доставка здійснюється лише при повній оплаті за товар. On line
Правила доставки
• при отриманні замовлення обов'язково перевіряйте його на відповідність якості, найменувань та позицій
• виявивши брак чи відсутність одиниць товару, Ви маєте право відмовитись від усього замовлення або його частини, сплативши лише той товар, який повністю влаштовує.
• у разі відмови від товару (не підійшов за кольором, формою, габаритами), послуги кур'єра оплачуються згідно з зазначеними тарифами.
• якщо в товарі виявлено брак, послуги кур'єра нової пошти не оплачуються.
Якщо товар з яких-небудь причин не підійшов, його можна повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Перед поверненням будь ласка переконайтеся в наступному:
- товар повинен знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки. Не допускаються сліди використання у вигляді подряпин, механічних пошкоджень, потертостей та тріщин.
Як зробити повернення товару
Для цього необхідно написати звернення в Чат-Бот Hadi, вказавши номер замовлення і причини повернення і наші оператори протягом дня зв'яжуться з вами. Також ви можете зателефонувати нам на будь-який номер телефону вказаний на сайті Hadi.
Деталі:
- в разі повернення, послуги «Нової Пошти» по Києву оплачує покупець
- в разі товарного браку, послуги «Нової Пошти» безкоштовні
- гроші повертаються на банківську карту протягом 7 днів з моменту отримання товару працівником складу.