Що потрібно знати про кросівки New Balance (Нью Беланс)

Якщо говорити про спортивні бренди, то перші позиції вже тривалий час займають Adidas та Nike. Але New Balance також становить гідну конкуренцію, пропонуючи зручні кросівки високої якості. Оскільки цей бренд постійно орієнтується на розробку власних інноваційних рішень, моделі марки активно купують для повсякденного носіння і занять спортом. New Balance вдається створювати кросівки, які позитивно проявляють себе за різного ступеня навантаження, відповідають анатомічним особливостям стопи та просто виглядають стильно.


Основа бренду

За тривале існування марки було створено чимало моделей. Компанія з'явилася на ринку ще 1906 року в Бостоні. Надихнувшись тим, як курча вміє дотримуватися балансу, при розробці супінатора засновник бренду скористався цим. І створив супінатор із трьома точками опори. Довгий час така арка була основою ортопедичного взуття. Але згодом бренд почав отримувати замовлення на виробництво спортивних кросівок з цим же супінатором.
Першою моделлю стали кросівки Trackster, які бренд випустив у 1961 році. Спеціальна хвиляста підошва дозволяла у цих кросівках долати практично будь-які поверхні. Але розробники вирішили на цьому не зупинятися. А розширювали цільову аудиторію далі, пропонуючи придбати пари не лише з різною довжиною устілки, а й обсягом стопи.
Вони настільки сподобалися молоді, що в школах та коледжах Массачусетса почали з'являтися кросівки New Balance. І вони чудово виглядали на тлі форми. Але на той момент компанія ще не могла похвалитися великим продажем. Тоді New Balance ще залишався невеликою сімейною справою. Бренд просто надсилав покупцям взуття посилками.
1972 року ситуація змінилася. Новий президент перетворив маленький бізнес на серйозне підприємство. На той час у США всі почали займатися ЗОЖ і президент компанії не прогавив цього. Біг ставав одним з найпопулярніших хобі, особливо серед офісних працівників, які намагалися знизити негативний вплив гіподинамії. Тому бренд прагнув уявити не тільки взуття, яке б відрізнялося міцною підошвою та амортизацією. Але й пропонував пари, з якими можна було створювати стильні образи. Зробивши основний акцент на спорт, марка регулярно випускала культові кросівки.

Особливості асортименту

Набравши оборотів з виробництва спортивного взуття, New Balance почав випускати низку культових кросівок. Шанувальники бренду особливо виділяють:
  • 574;
  • 991;
  • 998;
  • 990.
Якщо говорити про найпопулярніші, то це однозначно 574. Основна їхня мета — забезпечення високого рівня комфорту. Оскільки кросівки цікаво виглядали і візуально, то такі кросівки почали купувати активно не лише бігуни, а й для повсякденного носіння. Саме ці кросівки – класична модель з чітким силуетом, довговічні та зручні пари. Ці кросівки були на піку популярністю 40 років тому і не втрачають затребуваності до цього дня.
New Balance 991 - це саме та сама модель, яку любив сам Стів Джобс. Вони максимально прості за дизайном, тому так вигідно виглядали на тлі класичних джинсів та чорної водолазки.
New Balance 998 - ще одні вінтажні кросівки із замші високої якості та текстильних вставок. Тоді як New Balance 990 – з натуральної шкіри, доповнені сітчастими вставками. Розроблено таким чином, щоб зберігати свою форму протягом тривалого часу.

Технології бренду

Щоб виробляти зручне та стильне спортивне взуття, New Balance постійно розробляв унікальні технології:
  • abzorb - амортизація на основі полімерної піни, що в результаті сприяє отриманню рівномірної та пружної поверхні;
  • C-Cap - спресований під тиском матеріал EVA, що сприяє оптимальному рівню амортизації;
  • Encap передбачає швидке зношування моделі;
  • Rollbar сприяє балансу моделей, а значить знижує ймовірність вивихів;
  • Revlite – легкий матеріал для гарної амортизації, який допомагає рівномірно розділятися навантаженню по всій стопі.
Перелічені технології – візитна картка бренду. Але щоб складати гідну конкуренцію іншим брендам New Balance і далі працюють над їх удосконаленням та створенням нових рішень. І оскільки марка займає лідируючі позиції щодо продажу, їй це вдається.