Еволюція кросівок Asics (Асікс)

Asics - японський бренд, який розпочав свою діяльність 1949 року. Мотивацією до його створення стало бажання засновника зробити здоровий спосіб життя популярнішим, що було особливо актуальним після розрухи Другої світової війни. Маючи таку велику історію, бренд виробляв кросівки, які з кожним роком у плані конструкції та дизайну ставали досконалішими.


Особливості розвитку кросівок

1949 року з'явилася компанія Onitsuka. На коробках з взуттям зазначалася назва Onitsuka Tiger. А 1952 року презентувала баскетбольні кросівки OK з особливими присосками для надійної фіксації ноги на поверхні. Через рік з'явилася MARATHON TABI, натхненна японською культурою 1500-х. Але на перший погляд модель здається сучасною, і одразу не просто визначити, що конструкція надихнута японськими традиціями.
Оскільки ці кросівки мали неймовірний попит на ринку, то компанія Asics почала активно розробляти нові моделі. MARUP одна з них. Це кросівки, які оптимально задовольняють потреби бігунів.
Завдяки такому активному розвитку Onitsuka Tiger перейшла від виробництва спортивного взуття не тільки для японських спортсменів-легкоатлетів. Але згодом почала розробляти взуття для різних дисциплін.
Оскільки Олімпійські ігри передбачали значне навантаження на організм, то компанія поставила собі за мету виробляти взуття, яке б запобігало утворенню пухирців на стопі. Super Marup дарує комфорт навіть якщо необхідно подолати великі дистанції. Досягти цього вдалося завдяки пінній міжпідошві взуття та вентиляції.
У 1960 році з'явилася одна із знакових моделей - NIPPON 60, яка символізує єдність зусиль команди.
Особливу увагу варто приділити RUNSPARK - кросівкам з унікальними шпильками. Інженери розробили нову конструкцію з чотирма комплектами шипів різної довжини, що дозволило спортсменам комфортно почуватися в будь-яких умовах. Але як тільки на ринку з'явився нейлон, бренд відразу звернув на це увагу. І почав виробляти взуття, яке стало набагато легшим.
У 1968 році бренд почав звертати увагу на дорожні покриття, і цільова аудиторія почала змінюватися. Кросівки CORSAIR стали легшими, але й при цьому доступнішими за ціною.
Тоді як 1972 року бренд спробував себе у виробництві лижних черевиків. Цілком були оцінені покупцями, оскільки отримали багато нагород.
У 1974 році бренд почав замінювати матеріали для виробництва на синтетичні і в цілому впроваджувати в роботу інноваційні технології.
Щоб згодом видавати найкращі моделі, Asics у 1979 році вирішив перед випуском нової пари проводити попередні тестування на високу якість.
І вже на їх основі з'явилася Ultimate — кросівки Asics з унікальною вентиляцією в підошві для поглинання ударного навантаження. А ще з покращеною формою передньої частини, щоб пальці легко відривалися від підлоги, забезпечували оптимальну підтримку п'яти.
Оскільки спортсменам необхідне взуття, яке легко переносило б численні інтенсивні тренування, то бренд презентував COLORADO — кросівки, названі на честь гір. Ці кросівки позитивно проявили себе як ті, що практично не піддаються зносу.
Далі бренд ставив собі за мету створювати не тільки практичні моделі, а й надавати кросівки, які б чудово вписалися в міський пейзаж.
Але й не зупинялися у розробках спортивних моделей.
Кросівки GEL-Lytespeed розроблені для професійних бігунів, тому доповнені амортизацією гелю в задній частині.
А в 1993 році відбувся дебют серії GEL-Kayano: надійний захист, амортизації та покращене припасування по стопі — все це основа цих кросівок.
Марка не перестає розвиватися, але пропонує класичні моделі. Отже кожен покупець легко вибере кросівки Asics, які оптимально підходять за всіма індивідуальними параметрами.