Історія бренду Asics

Асікс - виробник спортивного взуття, який входить до п'ятірки найкращих у всьому світі. Офіційно історія марки почалася 1977 року, але компанія з'явилася значно раніше — 1949 року. Тоді Asics був Onitsuka Tiger. І щоб стати тим виробником, який відомий багатьом, пройшов тривалий та непростий шлях становлення.


З чого все почалося?

Друга світова війна стала справжнім потрясінням для всього світу. Кіхачіро Оницука вирішив, що треба підтримати молодь, дати їй можливість прийти до тями і почати жити більш усвідомлено. Дисциплінованість, вміння ставити і досягати мети, а також позбутися зайвих думок міг лише спорт. Так і виникла ідея розробки найкращого спортивного взуття для різних видів спорту.
Кіхачіро Оницука ставив собі за мету зацікавити ідеєю займатися спортом, і купувати кросівки бренду не тільки в Японії, а й в інших країнах світу.
Таке рішення було ризиковано для того часу, але мало чимало переваг. Японці змогли отримати якісне взуття за дуже демократичною ціною. Бренд представив нові робочі місця. До того ж стильне спортивне взуття робило спорт привабливішим в очах підлітків. Молоді люди почали помічати популярність цих моделей і хотіли стати власником нової пари.
Філософія Кіхачіро по життю - Anima Sana In Corpore Sano, що означає - У здоровому тілі - здоровий дух. Згодом ця абревіатура стала новою назвою бренду.


Головні ідеї бренду

У 50-ті 20 століття особливою популярністю користувався баскетбол. І тоді багато брендів інтенсивно працювали над тим, щоб надати кросівки, які б гарантували гарне зчеплення з поверхнею. Оницука разом з своїм штатом працівників розробити саме такі моделі. До того ж вони були легкі та комфортні. Тоді і з'явилася модель з підошвою, яка зовні нагадала щупальця восьминіга. Ця модель відразу стала популярною серед покупців і партії розібрали буквально за пару днів.
Асортимент бренду стрімко почав зростати. Перша модель волейбольних кросівок з'явилася 1951 року. Головні її особливості - підмітка з вулканізованої гуми, завдяки якій гравець міг надійно зафіксувати стопу.
Потім марка почала старанно працювати над розробкою взуття для бігу. Тоді біг на довгі дистанції не був дуже популярним, тому бренд відразу зробив основний акцент на масового покупця. Так з'являються кросівки з закругленим носком.
Але саме бігові кросівки принесли бренду шалений успіх. Тоді знаменитий марафонець Абебе Бікіла з Ефіопії до 1960 року стартував босоніж і перемігав. Таким чином, він намагався переконати всіх, що знайти оптимальне взуття для бігу просто неможливо. 1960 року йому запропонували кросівки Magic Runner від Onitsuka Tiger. Модель оснащена вентиляційними отворами, які допомагали виводити зайву вологу та охолоджувати стопу. В результаті – жодних мозолів та дискомфорту. Після Абебе вибере цю модель, щоб підкорити Олімпійські ігри і зробить це.

Як вдалося зацікавити масового виробника?

Оскільки бренд у своїй роботі використав якісний матеріал та впроваджував нові технологічні розробки, то взуття коштувало чимало. Щоб зацікавити масового виробника і при цьому особливо не втратити, бренд починає популяризувати синтетичну шкіру. Адже цей матеріал коштував набагато дешевше, що раніше використовуються маркою.
У той же час починається використання кросівок з змінними шипами. Це дозволяло кожному спортсмену модифікувати взуття під різні змагання.
Marup Nylon SP — нова модель бренду, яка стала неймовірно популярною серед японських підлітків. Тоді вони просто перетворилися на обов'язковий елемент шкільної форми.
Щоб розширити межі свого бренду, його робота почала орієнтуватися на американського покупця. Звичайно, не можна було просто привести свій товар до Америки. Але бренд зацікавив засновника іншого відомого виробника спортивного взуття – творця Nike. Згодом бренди працювали разом і випустили особливий силует, який назвали Corsair.
Corsair - двошарова амортизація, міжпідошва з EVA, невеликий підйом та стабілізований задник. Після двох брендів пройшло ще чимало судів, щоб розібратися, кому ж належить ідея. У результаті кожен з них використав цю розробку з невеликими відмінностями. Різниця лише в тому, що кросівки Nike успішно продавали в Америці, а Asics — в Азії.

Коли та як бренд перейменувався на Asics?

У 1977 році Onitsuka Tiger починає співпрацювати з GTO та Jelenk - виробниками товарів для спорту та риболовлі, а також уніформи відповідно. Оскільки за фактом з'явився новий бренд, то треба було вигадати нову назву.
І тоді всі зупинилися на Asics.
Але Onitsuka Tiger нікуди не зник. Успішно продовжує працювати, але вже віддав частину своїх обов'язків. ASICS займається розробкою новинок, а Onitsuka Tiger відповідає за вінтажні лінійки.