Історія бренду New Balance (Нью Беланс)

Щоб зрозуміти, чому певний бренд стає популярним, варто ознайомитись з історією його становлення. Нью Беланс має барвисті факти розвитку, починаючи з оригінального способу появи ідеї марки та закінчуючи модними трендами, які діяли у світі у певний час.


Як звичайне курча стало ідейним натхненником Нью Беланс?

Важко повірити, але Нью Беланс існує з 1906 року. Тоді у Белмонті, що знаходиться у США, емігрант Вільям Райлі відкриває бізнес. Основну ставку робив на коригувальні пристрої — супінатори. Оскільки на той час ортопедичне взуття мало великий попит, то ця ідея приносила стабільний дохід власнику. До того ж і супінатор Райлі виглядав незвично.
Просто спостерігаючи за маленьким курчам, Райлі здивувався настільки граціозно пташка робить кожен крок. Вирішивши, що таємниця її вміння тримати баланс криється в лапі, створює супінатор з трьома точками опори.
Покупці швидко оцінили цю ідею, тому Вільям Райлі офіційно зареєстрував фірму New Balance Arch Company.

Коли відкрився перший магазин?

Незважаючи на те, що супінатор New Balance оптимально підходив для бігового взуття, сам бренд розпочав виробництво таких моделей лише у 1938 році. Тоді власник марки розробив їх спеціально для місцевого бігового клубу. Пропоновані моделі настільки сподобалися спортсменам, що сарафанне радіо спричинило те, що у 1940-му році фірма виробляє взуття на замовлення.
1954-го року в компанії змінюється власник, ним стає Пол Кідд. Швидко зорієнтувавшись, що швидку популярність набирає біг, вирішує виробляти взуття для цього активного проведення часу. Тоді не тільки зростала кількість професійних бігунів. Багато офісних працівників взяли за звичку бігати вранці, щоб знизити негативні наслідки малорухливого способу життя. Компанія швидко почала збільшуватися та набирати обертів у виробництві.
1962 рік - знаменний момент для бренду, оскільки з'являється модель для бігу Trackster. Досі ця пара культів кросівок, і увійшла в історію, як та, яку обрав Кенет Купер для проходження змагання.
У 1972 році фірму купує Джим Девіс. Незважаючи на те, що компанія займала не останнє місце на ринку, в ній працювало лише 6 осіб, які займалися розробками моделей. Тому новий власник має на меті масштабувати виробництво.
У 1976 році New Balance M320 стає моделлю, яка принесла бренду світову славу. Ці кросівки гідно були відзначені завдяки інноваціям: високий і фіксуючий ступню задник, замість шкіряної мови в кросівках використовувався нейлоновий. Професійні спортсмени наголосили на таких змінах, і почали все частіше вибирати ці кросівки для змагань.


Як розвивається компанія зараз?

New Balance досі займає лідируючі позиції з продажу, при тому що підтримує місцеве виробництво у США та Англії. Багато брендів вже практично повністю перейшли на заводи в Китаї. Але New Balance не готовий ризикувати такою якістю, вирішуючи, що краще відстежувати всі етапи виробництва самостійно. Можливо, саме цей встановлений стандарт і є причиною такої популярності бренду.
Компанія у своїй роботі віддає перевагу якості, а не кількості вироблених одиниць. Власники фірми змінюються час від часу, але кожен з них слідує основний ідеї роботи засновника — розробляти інноваційні технології та використовувати їх при виробництві нових моделей.