Як діє гарантія на взуття?


Купуючи нову пару взуття, кожен покупець сподівається, що вона прослужить впродовж тривалого часу. Особливо це стосується зимових пар, що вирізняються високим цінником. Але, що робити, якщо першого або другого тижня помітили масу недоліків моделей — починаючи від неробочої фурнітури і закінчуючи механічними деформаціями, в результаті яких взуття почало промокати і пропускати холодні потоки повітря. У таких ситуаціях потрібно скористатися гарантійним випадком.

Як отримати гарантію згідно з законом?

У положенні закону «Про захист прав споживачів» прописані випадки, терміни та вид взуття, що підлягає поверненню. Тривалість гарантії залежить від регламенту ДСТУ, а також типу взуття.
Відлік часу передбачає такі правила:
  • якщо зимове взуття придбали в один з зимових місяців, то відлік відбувається з моменту покупки;
  • за умови, що взуття придбали заздалегідь, відлік терміну починається з моменту початку сезону (але пам'ятайте, що відлік його початку для кожного регіону індивідуальний).
Гарантійний термін умовно можна поділити на дві групи - встановленим продавцем та від виробника. У першому випадку його тривалість – 14-30 днів. А гарантія від виробника, регульована ГОСТом, тому її тривалість може бути менше 30 днів.
Деякі недобросовісні продавці відмовляються повертати товар, аргументуючи тим, що його придбали за знижкою. Але це є неправомірні дії. Такі товари можна повернути за тим самим принципом, що й інші.

За яких умов взуття повертається за гарантією?

Для повернення товару за гарантією, покупець зі свого боку також має виконати такі вимоги:
  • пред'явити докази, що купівля була зроблена ним (показавши паспорт, чек і всі комплектуючі, з якими проводилося взуття);
  • повернути товар, навіть не пояснюючи причини, можна протягом 14 днів з моменту здійснення покупки.
Цього часу, як правило, достатньо, щоб випередити наскільки зручно у придбаному взутті, чи має воно дефекти та інше. Але всі недоліки, які виникли з вини покупця гарантійному поверненню не підлягають.
При індивідуальній зміні покупцем фурнітури, також повернення вже оформити не можна. Крім набійок, у разі товар приймається.


Необхідні дії для запобігання гарантійному випадку

Щоб передбачити можливість користування гарантією, потрібно при покупці звернути увагу на підошву. У неякісних моделях найчастіше саме підошва швидко стає непридатною.
Щоб протестувати підошву, просто злегка зігніть її. Якщо взуття прогнулося посередині, то підошва поганої якості. А отже зимові моделі будуть створювати дискомфорт під час носіння, а також можуть швидко луснути. Оптимально, коли підошва лише злегка зігнулася, в області, ближче до носіння.
Для зими краще вибирати високу рельєфну підошву, щоб передбачити ймовірність ковзання, а також забезпечити максимальний комфорт під час носіння.
Також важливо враховувати, яке взуття вважається зимовим. Основні матеріали для його виробництва - натуральна та штучна шкіра, синтетичні матеріали.

Види підошви за матеріалом

На тривалість гарантії впливає матеріал виготовлення підошви:
  • шкіряне;
  • крепове;
  • гумове;
  • туніт.
Моделі зі шкіряної підошвою, як правило, виготовляють для преміум-сегменту. Це натуральний матеріал і гнучкий, який дарує максимальний комфорт під час носіння. Креп - міцний матеріал, а гума - стійка до стирання. Туніт передбачає оптимальний симбіоз гуми та шкіри.
Якщо гума та шкіра, то гарантійний термін на таке взуття триває від 50 днів, а на пористу гуму або поліуретан видається до 80 днів.