Розробка взуття Skechers (Скетчерс)

Скетчерс з'явився в 1990-і роки завдяки зростаючій популярності стиля гранж. Вчасно зорієнтувавшись у потребах аудиторії, бренд представив перші черевики на потужній рельєфній підошві. А потім вийшли кросівки у тому ж стилі. Особливість бренду не тільки у високій якості взуття, вмінні бачити та задовольняти потреби цільової аудиторії, а й у грамотному маркетингу. Засновник марки вирішив просувати взуття за допомогою знаменитостей і досяг успіху в цьому. Спортсмени та музиканти були не проти рекламувати взуття. І це відразу дало позитивні результати: Скетчерс став одним з п'яти найкращих брендів спортивного взуття у світі за версією Forbes.


Історія становлення бренду

Роберт Грінберг, засновник бренду, розпочав кар'єру ще у 1960-х роках. Працював у різних сферах роздрібної торгівлі: продавав перуки, імпортував дизайнерські джинси, створив магазин роликових ковзанів та інше. Маючи такий величезний досвід Роберт Грінберг легко заснував власний бренд L.A. Gear. І відразу зрозумів, що треба робити ставку на кіноіндустрію, адже людям тоді подобалося втілювати образи акторів у своїх повсякденних луках.
Але в 1990-і роки Роберт вирішує залишити компанію, щоб зайнятися новим проектом. Побачивши, як шкіряні черевики Dr. Martens популярні у різних субкультур, вирішив стати дистриб'ютором марки. Але згодом створив власний взуттєвий бренд – унікальний продукт Skechers. І це рішення одразу дало свої плоди, оскільки буквально одразу ж цей бізнес почав приносити добрий прибуток.

Найкращі моделі бренду

Якщо говорити про топові моделі бренду, то необхідно виділити Cascades boot. Саме з цієї пари все почалося. 1993 року марка представила «Chrome Dome» — щось середнє між кросівками та черевиками. Висока рельєфна підошва одразу сподобалася молоді. І цю пару досі готова купувати молодь, навіть незважаючи на те, що виробник за такий тривалий час лише трохи змінив їх дизайн.
Оскільки взуття приносило гарний прибуток, а марка хотіла привернути увагу ще більшої кількості покупців, було прийнято рішення зайнятися одягом, що підходить за загальною стилістикою до пар.
І так Skechers почав виготовляти повсякденний одяг для чоловіків, жінок і навіть дітей.
Бренд досі робить основну ставку на знаменитостей, тож моделі не втрачають своєї актуальності для покупців. Щоб задовольнити потреби клієнтів, марка ділить моделі на певні категорії – спортивні, повсякденні, для роботи та інше. Користуючись такими фільтрами, знайти потрібну модель можна набагато простіше та швидше.


Перевага моделей

Крім цікавого та незвичайного дизайну, кожна модель відрізняється також такими перевагами:
  • підвищеним комфортом, оскільки в конструкції кросівок продумана кожна деталь: міцна фіксація стопи та відмінний амортизаційний ефект;
  • висока якість матеріалів — верх і підошва практично не піддаються до фізичних навантажень, негативного впливу вологи, вітру та сонця;
  • використання інноваційних технологій при їх виробництві, тому вони відмінно пропускають повітря, а отже нога не потітиме навіть у спекотну погоду;
  • практична підошва резолайт, яка завдяки особливому матеріалу швидко повертається у вихідну форму;
  • лояльна ціна, що дозволяє придбати моделі практично кожному покупцю.
  • широкий модельний ряд — компанія випускає взуття для чоловіків, жінок, дітей найрізноманітнішого дизайну та кольору.
Skechers – компанія, натхненна моделями іншого виробника. Але бренду вдалося розробити власний унікальний стиль та залучати нових та постійних клієнтів.