У чому особливість бренду New Balance (Нью Беланс)

New Balance - американський бренд, який випускає спортивний одяг та взуття високої якості. За свою тривалу історію розвитку марка вже встигла зібрати численну аудиторію шанувальників. Куртки, кросівки та інші моделі Нью Беланс обирають селебріті. Але компанія також орієнтується і на звичайного покупця, пропонуючи моделі для повсякденного носіння та занять спортом – професійним та аматорським.


Як виник New Balance?

Щоб оцінити особливості New Balance необхідно ознайомитися з історією його розвитку. Компанія заснована в Бостоні емігрантом Вільямом Райлі у 1906 році. Тоді власник наголошував на виробництві ортопедичного взуття, пропонуючи супінатор з трьома точками опори.
За легендою, засновник бренду надихнувся на створення супінатора саме в такому вигляді, просто спостерігаючи за курчам. Його настільки надихнуло вміння маленької пташки тримати баланс, що він узяв це на замітку у своїй роботі. Зробивши висновок, що секрет криється в його трипалій лапі. Правда це чи просто красива історія ніхто точно не скаже. Але факт у тому, що кросівки Нью Беланс відрізняються ідеальною стійкістю.
У тридцятих роках минулого століття Райлі з виробництва супінаторів перейшов на взуття, призначене для бігу. Представлена новинка відразу почала мати великий попит у місцевому спортивному клубі. Тоді маркетинг ґрунтувався на сарафанному радіо, і люди почали замовляти такі моделі не лише для бігу, а й для інших видів спорту.
У п'ятдесятих фірму купує подружжя Пол та Елеонора Кідд. Саме вони вирішили наголошувати не на виробництві ортопедичної моделі, а орієнтуватися більше на спорт. Тоді в США дедалі популярнішим ставав ЗОЖ, тому таке рішення для бізнесу стало вигідним. Американці почали купувати кросівки New Balance для ранкових пробіжок. На той час компанія вже встигла позитивно презентувати себе на ринку, тому охочих придбати спортивні кросівки було чимало.
Щоб привернути увагу ще більшої кількості людей, компанія постійно вкладала гроші у розробку інноваційних технологій.
Робота бренду була настільки настроєною, що навіть у кризу в 90-х продажі марки не особливо впали. І донині New Balance гідно витримує конкуренцію від численних виробників спортивного екіпірування.

Головні переваги моделей бренду

Бренд пропонує одяг та взуття для жінок, чоловіків та дітей віком від 0 до 12 років. Здебільшого спеціалізується з виробництва кросівок.
Вибрати товари New Balance варто, завдяки таким перевагам:
  • універсальності носіння;
  • ретельного контролю працівниками кожного етапу виробництва;
  • гарний зовнішній вигляд.
Моделі New Balance вибирають не тільки для занять спортом, а й для повсякденного носіння. І все завдяки їхньому універсальному дизайну. У такому одязі та взутті, можна вирушити не тільки в тривалий похід, але навіть прогулятися містом або зустрітися з друзями.
New Balance — бренд, який не просто так користується величезною популярністю.
Компанія ретельно підбирає матеріали для виготовлення, перед відправкою перевіряється кожна модель. Марка підтримує місцеве виробництво, тому нерівні лінії, сліди клею та інше просто виключені.
Приділяється увага і дизайну, адже важливо кожному покупцю купити не тільки зручну річ чи взуття, а й виглядати стильно, виявити індивідуальність. Асортимент бренду містить як класичні моделі нейтральних кольорів, так і оригінальні яскраві рішення.
Щоб кожному покупцеві було простіше вибрати те, що необхідно саме йому, товари класифікуються за певними категоріями — для повсякденного носіння, спортивних тренувань, походів та інше.
Аналізуючи такі особливості бренду, стає зрозумілим, як марці протягом тривалого часу вдається займати лідируючі позиції з продажу спортивного взуття та одягу.